Jak zmienić dane kontaktowe w Panelu klienta?

W dowolnym momencie możesz zmienić dane kontaktowe dla Twojego konta w Panelu klienta. Na dane kontaktowe Twojego konta wysyłane są między innymi informacje o zrealizowanych płatnościach lub wygenerowanych fakturach VAT.

  • za pomocą Panelu klienta możesz zmienić adres e-mail oraz numer telefonu,
  • w module Adres możesz zmienić dane adresowe (ulica, kod pocztowy, miejscowość).

Jak zmienić dane kontaktowe dla konta?

  1. Zaloguj się do Panelu klienta.
  2. Kliknij sekcję menu Konto, która znajduje się w górnej części ekranu.

    Rys. Sekcja menu „Konto” znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Kliknij opcję menu Profil konta, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  4. Na wyświetlonym ekranie możesz zmienić dane kontaktowe dla Twojego konta. W module Ustawienia konta możesz zmienić kontaktowy adres e-mail oraz numer telefonu, natomiast w module Adres możesz zmienić dane adresowe (ulica, kod pocztowy, miejscowość).
  5. Po kliknięciu przycisku Edytuj, zostanie wyświetlony formularz edycji danych kontaktowych.
    Rys. Przykładowe dane kontaktowe podane w Panelu klienta.
  6. Nad formularzem możesz wybrać użytkownika do kontaktu (wśród utworzonych użytkowników w Panelu klienta) lub wybrać opcję samodzielnego określenia danych kontaktowych.
  7. Po wpisaniu poprawnych danych kontaktowych dla konta, kliknij przycisk OK, który znajduje się w dolnej części ekranu. Aktualizacja danych kontaktowych będzie natychmiastowa.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie